• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Capestone Capestone-1144x350 C-IT community 2025Enreach Enreach2025-10

Slimme AI-release van Enreach Contact met directe CRM-integratie

werkprocessen stroomlijnen, efficiënter werken en klanten beter bedienen

08-10-2025
enreach
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Enreach, Europees aanbieder van Smart Contact-oplossingen, introduceert een reeks verbeteringen in Enreach Contact. Met de lancering van Enreach Contact voor Web, extra functionaliteiten en een verbeterde versie van de slimme persoonlijke assistent Shomi, zet Enreach opnieuw een stap vooruit in haar Smart Contact-visie.

enreach“Met deze release bieden we concrete verbeteringen binnen Enreach Contact die laten zien hoe je AI op een praktische manier kunt inzetten in dagelijkse bedrijfscommunicatie,” zegt Koen van Geffen, Chief Technology Officer van Enreach. “Shomi, onze slimme assistent is daar een goed voorbeeld van: naast het samenvatten en analyseren van gesprekken kan hij nu ook gegevens direct doorzetten naar CRM-systemen. In combinatie met ons mobiele netwerk ontstaan zo nieuwe mogelijkheden om productiviteit te verhogen en werkprocessen verder te stroomlijnen. De nieuwe AI-functies zijn beschikbaar over meerdere communicatiekanalen, waardoor gebruikers efficiënter en flexibeler kunnen werken, op elk apparaat en vanuit elke werkomgeving.”

“Deze productverbeteringen benadrukken onze toewijding om het volledige Enreach-portfolio continue te verbeteren,” voegt Bart Sotthewes, Product Manager Enreach Contact van Enreach, toe. “Onze Smart Contact-strategie stelt ons in staat om oplossingen te bouwen die écht waarde toevoegen voor zowel onze partners als de klanten die zij ondersteunen.”

Beschikbaarheid                                                                                                             

De nieuwe versie van Enreach Contact is nu beschikbaar voor alle gebruikers via het  uitgebreide partnernetwerk. Dankzij deze samenwerking kunnen bedrijven de nieuwe functionaliteiten direct inzetten op een manier die aansluit bij hun specifieke wensen en werkwijze.

Tags: UCaaS

GerelateerdeBerichten

Erik-Jan enreach

Smart Contact: hoe Enreach het AI-tijdperk in zakelijke communicatie leidt

2025/09/10
Speakup logo

Speakup investeert in startup RippleCom

2025/09/04
Volgend bericht
netskope

Wat is de focus van bedrijven als Netskope?

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

IT Infra 2025: kennis, inspiratie en netwerken

26-11-2025 - 17:00

Fiber Vakdag 2025

05-11-2025 - 18:00

Cloud Expo – Houten

03-12-2025 @ 10:00 , more

Jaarcongres Circulaire-IT Nederland

12-11-2025 - 18:00

Omada Controller 6.0 update – webinar

04-11-2025 - 11:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon